Friday, January 6, 2012

Ibrahim Tatlises - Kurtlar Sofrasi Indir



Yiyecek Lokmamız Varmış Çok Şükür kurtlar sofrasi indir
Rabbimin Takdiri Bu Böyle, Ağlama Garip Anam
Ağlama Dik Dur Ağlayıp Da Beni Gücendirme
Ben Daha Ölmedim kurtlar sofrasi indir Ben Daha Bitmedim
Ben Sana Son Sözümü Söylemedim
Kurtlar Sofrası indir da Oturduysam Eğer
Hesabımı Kendim Ödedim Yiyecek Lokmamız
Varmış Çok Şükür Rabbimin Takdiri Bu Böyle
Ağlama Garip kurtlar sofrasi indir Anam Ağlama Dik Dur
Ağlayıp Da Beni Gücendirme, Ben Daha Ölmedim
Ben Daha Bitmedim Ben Daha Son Sözümü Söylemedim
Kurtlar Sofrası indir da Oturduysam Eğer Hesabımı Kendim Ödedim


Bu sayfa ibrahim tatlisesin son albumu mucizede yer alan kurtlar sofrasi indir sarkisinin sözlerini icermektedir. bu sarkisinin sözleri yukaridaki yeraldigi sekildedir. kurtlar sofrasi indir sarkisini dinleyiniz dinletiniz. mucize albumu 2012 de cikmasi beklenen ve kurtlar sofrasi sarkisini iceren albumdur.yukaridaki linke tiklayarak kurtlar sofrasini indirebilirsiniz. download edip dinledikten sonra kurtlar sofrasini siliniz.aksi takdirde mesuliyet kabul edemeyiz.